Check Up B2B Digitalization

Would you like to know where you currently stand in the area of B2B digitization? With our low-cost checkup, we analyze your B2B processes in the direction of wholesale and trade. This gives you indications of further optimization potential and possible activities for optimizing your online business.

Facts

Decision support

You will receive an assessment of your digitization status as well as recommendations on how to proceed.

Quick feedback

You will receive a recommendation within a few days.

To-Do List

You will receive a list of action items that will support you in your planning of digitization projects.

Advantages Check Up B2B Digitalization

More digital revenue potential


Your potentials systematized.

Wholesale


Recommendations for digital processes for the wholesale trade.

Craft sector


Recommendations for digital processes for the craft sector.

Competent contact persons


Experts support you in decision-making and further implementation.

Directly from the industry standards experts


ITEK coordinates the development of most standards of the HVAC and electrical industry.

Implementation support


If you are planning further implementations after the checkup, we offer to accompany you until completion or refer you to competent service providers.

Carry out Check Up B2B Digitalization

You would like to carry out a B2B Digitalization Check Up for your company? Just contact us and we will coordinate the next steps with you.

News

Learn more about our software solutions or contact us directly!

Webinar für Hersteller zur neuen DQR 7 am 18.3.2021

Academy / News / Open Datacheck / Events/Veranstaltungen  - 
Ab dem 1.4.2021 wird die DQR (Datenqualitätsrichtlinie) in der Version 7 gültig und löst am 1.10.2021 die bestehende Version 6 ab. Mit der neuen Version ergeben sich eine Reihe von Möglichkeiten, z. B. die Abbildung von Preislinien, die Übertragung von Verordnungen oder die Organisation von auslaufenden Artikeln.

Teilnehmer von Open Datacheck können an einem kostenlosen Webinar teilnehmen, um sich einen Gesamtüberblick über alle Inhalte zu verschaffen. Das Webinar dauert ca. 45 Minuten und umfasst die folgenden Themen:

  • Änderungen durch die neue DQR 
  • Auswirkungen auf Schnittstellen 
  • Umsetzung in Open Datacheck (Verfügbarkeit, Datenprüfungen etc.) 
  • Hilfen und Werkzeuge 

Interessierte Open Datacheck-Teilnehmer können sich hier anmelden: https://zoom.us/webinar/register/WN_SP8gHfeTQuGLsmfImkGvMw

Wenn Sie Fragen zum Webinar haben, können Sie sich wie gewohnt beim Service Team unter service(at)open-datacheck.de oder per 05251 / 16 1414 melden.

Zurück

Contact