Service Team

Would you like to provide professional support for your suppliers or your customers when using our supplier or customer portal? Our professional service team will be happy to help you. Typical fields of operation of our team are:

Facts

Onboarding manufacturers

We handle the complete onboarding for your supplier portal.

Support and hotline

Continuous support of suppliers for technical or professional questions and establishment of a hotline for customers or suppliers.

Webinars

In order to make the handling of a portal as easy as possible for customers and/or suppliers, we conduct individual webinars.

Advantages of the service team

The best support for your customers or suppliers

Projects


We support you with the introduction of a supplier portal or continuous support, e.g. through a hotline.

Outsourcing


Outsource your complete master data management including support of suppliers and customers to the service team.

Relationship Management


We focus on professional relationship management and implement measures for customer satisfaction.

Documentation


By using CRM and agile project management tools, we record the time expenditure to the minute.

Cost saving


By outsourcing the supplier support you save money and time.

Contact us for further information!

Would you like to learn more about our service team? Simply contact us!

News

Learn more about ITEK or contact us directly!

ITEK Academy startet im Januar

Academy / News  - 
Die B2B Digitalisierung ist vor allem auch ein Qualifizierungsproblem. Die eintretenden Veränderungsprozesse betreffen Menschen auf allen Ebenen im Unternehmen, vom Entscheider, über die IT-Experten, bis in die Fachabteilung. ITEK möchte mit der ITEK Academy den Unternehmen im Markt helfen, diese Transformationsprozesse durch hochwertiges Know-how einfacher bewältigen zu können.

Folgende Zielgruppen aus Industrie und Großhhandel werden angesprochen:

  • Entscheider (Geschäftsleitung, IT-Leitung, Digitalisierungsmanager, Einkäufer, Marketing- und Vertriebsverantwortliche)

  • Produktdatenexperten

  • IT-Experten 

Die meisten Dienste werden digital angeboten (Webinare, Lernvideos, Knowledge Bases), aber es wird auch ein Print-Programm und Präsenz-Schulungen geben.

„Die Dimensionen der B2B Digitalisierung sind vielfältig. Paradigmenwechsel oder neue Technologien und Prozesse erfordern entsprechendes Wissen, um Change-Prozesse erfolgreich umsetzen zu können. Und mehr als 400 Webinare pro Jahr zeigen uns, dass hier ein großer Bedarf entstanden ist. Unsere Kunden sollen einfach alles verstehen!“ sagt Prof. Dr. Uwe Kern, geschäftsführender Gesellschafter der ITEK Service und Consulting GmbH.


Weitere Informationen zur ITEK Academy finden Sie hier.

ITEK Academy Newsbild

Contact